Unifikacja themow.

Piotr Szymański djurban w averne.net
Nie, 23 Lut 2003, 22:38:16 CET

Mariusz Mazur (Sunday 23 of February 2003 21:57)
> Eeeee? Nie rozumiem. Nikt ci nie broni tego zmienić później, ale po prostu
> wygodniej dla kogokolwiek instalującego desktopy na pld, jeśli jest
> zunifkowany theme. Ja już sobie aquę w gtk i qt ustawiłem i osobiście zwisa
> mi, czy będzie domyślnie, czy też nie, ale innym może nie zwisać.
Mi nie jest obojetnie. Chcialbym zeby temat byl funkcjonalny, wyrazny, o
spokojnych, milych dla oka barwach i nie przesyconych barwach. Keramik taki
nie jest, wystarczy popatrzec na ostry kolor scrollbara zeby zrozumiec o co
mi chodzi. Poza tym paskowane tlo dla kickera wyglada naprawde brzydko.

Ostatnia wada aquy jest to jak zostala napisana. Otoz dziala ona niezaleznie
od schematu kolow jaki user sobie wybierze bo ma wkodowane kolory w pliki
cpp. To jest nie do przyjecia. User bedzie sobie chcial zmienic kolorki i tu
bum nie da sie. Z tych powodow (ostre barwy, gryzace oczy oraz zla
implementacja) wykluczylem m.in. luneXP i photon.

Aque zaproponowalem _tylko_ dlatego ze wiedzialem jakie ona ma poparcie wsrod
tworcow pld i jesli bym ja calkowicie wykluczyl ze wzgledu na wady techniczne
to by sie wszyscy rzucili. Dlatego zaproponowalem kompromis, ktory moim
zdaniem jest ok, poniewaz nie tylko obie strony w pld sa zadowolone, ale
takze uzytkownicy. Pctowcy beda zadowoleni z kolorow keramik, a uzytkownicy
ppc bedacy przyzwyczajeni do barw aquy, beda zadowoleni z aquy.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net