Unifikacja themow.

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 23 Lut 2003, 22:57:23 CET

On Sunday 23 of February 2003 22:38, Piotr Szymański wrote:
> Mi nie jest obojetnie. Chcialbym zeby temat byl funkcjonalny, wyrazny, o
> spokojnych, milych dla oka barwach i nie przesyconych barwach. Keramik taki
> nie jest, wystarczy popatrzec na ostry kolor scrollbara zeby zrozumiec o co
> mi chodzi. Poza tym paskowane tlo dla kickera wyglada naprawde brzydko.

Ja od zawsze chciałem mieć aquę (zanim jeszcze dowiedziałem się jak to się
nazywa :) dlatego, że uważam, iż te błękitne elementy są bardzo miłe dla oka.

> Ostatnia wada aquy jest to jak zostala napisana. Otoz dziala ona
> niezaleznie od schematu kolow jaki user sobie wybierze bo ma wkodowane
> kolory w pliki cpp. To jest nie do przyjecia. User bedzie sobie chcial
> zmienic kolorki i tu bum nie da sie. Z tych powodow (ostre barwy, gryzace
> oczy oraz zla implementacja) wykluczylem m.in. luneXP i photon.

Sorki, ale o ile się nie mylę pomysł z domyślnym themem jest taki, że
korzystają z niego typowi 'biurowcy' który biorą desktop takim jaki jest i do
głowy by im nie przyszło coś w nim zmieniać.

> Aque zaproponowalem _tylko_ dlatego ze wiedzialem jakie ona ma poparcie
> wsrod tworcow pld i jesli bym ja calkowicie wykluczyl ze wzgledu na wady
> techniczne to by sie wszyscy rzucili. Dlatego zaproponowalem kompromis,
> ktory moim zdaniem jest ok, poniewaz nie tylko obie strony w pld sa
> zadowolone, ale takze uzytkownicy. Pctowcy beda zadowoleni z kolorow
> keramik, a uzytkownicy ppc bedacy przyzwyczajeni do barw aquy, beda
> zadowoleni z aquy.

Według mnie rozdzielanie tego na arch jest bez sensu. Założenie z pld jest
takie, że dla usera nie ma różnicy, czy to jest ppc, czy x86, czy cokolwiek
innego. To jest po prostu pld.