Unifikacja themow.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 23 Lut 2003, 23:05:10 CET

Dnia 2003.02.23 22:57 Mariusz Mazur napisał(a):
> Sorki, ale o ile się nie mylę pomysł z domyślnym themem jest taki,
> że
> korzystają z niego typowi 'biurowcy' który biorą desktop takim jaki
> jest i do
> głowy by im nie przyszło coś w nim zmieniać.

A skoro jest do biura to musi dać się ustawić tak jak tego ludzie w
biurze chcą (krzykliwe kolory to ostatnia rzecz jakiej pragną) i
dlatego proponuję BLUECURVE znane równiez pod nazwą Wonderland. Jest
prosty, przejrzysty i najlepiej napisany ze wszystkich themesów jest
pod wszystkie gtk jak i QT. I to, ze używa go RH nie jest tu zadnym
argumentem przeciw, bo w ten sposób nikt poza mercedesem nie robiłby
srebrnych aut (nawiązanie do silver arrow).

> Według mnie rozdzielanie tego na arch jest bez sensu. Założenie z
> pld jest
> takie, że dla usera nie ma różnicy, czy to jest ppc, czy x86, czy
> cokolwiek
> innego. To jest po prostu pld.

Inna sprawa, ze same themesy (przynajmniej te dla GTK) są zalezne od
arch :) bo mają swoje engines.

			Artur