Firebird

Przemyslaw Stanislaw Knycz zolw w wombb.edu.pl
Pon, 24 Lut 2003, 22:42:53 CET

On Mon, 24 Feb 2003 19:35:30 +0100
Roman Kolasiewicz <rkolasiewicz w excellent.com.pl> wrote:

> Znalazlem jeszcze kilka baboli ...

Jeśli przerobisz tego spec'a tak by budował tworzył paczki SuperServer
oraz ClassicServer to go dodam :) -eventualnie jeszcze komentarze
podeślę czy na priva czy na grupę - gdzie tam chcesz.

Pewno pomyślisz że jest to trudne - nic bardziej mylnego, odsyłam do
linup.spec - tam jest chyba zawarte to o co mi chodzi :)

Pozdrawiam

--
. mailto: p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t .
| Przemysław "djrzulf" Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |