Firebird

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Wto, 25 Lut 2003, 16:07:13 CET

Witam,

Monday, February 24, 2003, 10:42:53 PM, Przemyslaw Stanislaw Knycz wrote:

> Jeśli przerobisz tego spec'a tak by budował tworzył paczki SuperServer
> oraz ClassicServer to go dodam :) -eventualnie jeszcze komentarze
> podeślę czy na priva czy na grupę - gdzie tam chcesz.
Mam pytanko, z tego co zauwazylem to w fazie %install w katalogu
$RPM_BUILD_ROOT budowana jest struktura katalogow taka, jaka ma
wystapic w gotowym juz rpm'ie, czy jest mozliwosc zrobienia tego w
jakims innym katalogu?

Chodzi mi o to, ze programy zarowno dla wersji ClassicServer jak i
SuperServer umieszczane sa dokladnie w tym samym katalogu i raczej
mija sie z celem to, zeby programy wystepujace tylko w wersji
SuperServer wystepowaly w pakiecie ClassicServer (i na odwrot).

Moze mi ktos na taka sytuacje cos polecic?

Best regards,
 Roman