Firebird

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Wto, 25 Lut 2003, 17:16:52 CET

Witam,

Tuesday, February 25, 2003, 4:59:33 PM, Michal Moskal wrote:

> Trzeba zrobić tak, żeby nazwa jednoznacznie identyfikowała plik. Jest
> możliwych kilka sytuacji, dla podpakietów A i B.

>   a) w A i B jest plik /foo/bar, zawiera dokładnie to samo
>   b) w A i B jest plik /foo/bar, ale zawiera co innego
>   c) plik jest w A ale nie ma go w B (lub odwrotnie)

> Jeśli występuje a) to należy wydzielić podpakiet foo-common, a foo-A i
> foo-B dać requires: foo-common. Jeśli występuje b) to (chyba) trzeba
> zmienić nazwe pliku (np. /foo/bar-A w A i /foo/bar-B w B). Jeśli
> występuje c) to nie ma problemu.
Super! Dzieki za wyjasnienia. Akurat w przypadku tego softu wystepuja
wszystkie 3 mozliwosci :)
Tylko pytanko odnosnie wersji b) - co w przypadku, jesli tyczy sie to
bibliotek? (sprawdzalem katalogi po zbudowaniu diffem -> diff -r
katalogclassic katalogsuper)

Best regards,
 Roman