Firebird

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 25 Lut 2003, 16:59:33 CET

On Tue, Feb 25, 2003 at 04:07:13PM +0100, Roman Kolasiewicz wrote:
> Witam,

> Mam pytanko, z tego co zauwazylem to w fazie %install w katalogu
> $RPM_BUILD_ROOT budowana jest struktura katalogow taka, jaka ma
> wystapic w gotowym juz rpm'ie, czy jest mozliwosc zrobienia tego w
> jakims innym katalogu?
>
> Chodzi mi o to, ze programy zarowno dla wersji ClassicServer jak i
> SuperServer umieszczane sa dokladnie w tym samym katalogu i raczej
> mija sie z celem to, zeby programy wystepujace tylko w wersji
> SuperServer wystepowaly w pakiecie ClassicServer (i na odwrot).
>
> Moze mi ktos na taka sytuacje cos polecic?

Trzeba zrobić tak, żeby nazwa jednoznacznie identyfikowała plik. Jest
możliwych kilka sytuacji, dla podpakietów A i B.

  a) w A i B jest plik /foo/bar, zawiera dokładnie to samo
  b) w A i B jest plik /foo/bar, ale zawiera co innego
  c) plik jest w A ale nie ma go w B (lub odwrotnie)

Jeśli występuje a) to należy wydzielić podpakiet foo-common, a foo-A i
foo-B dać requires: foo-common. Jeśli występuje b) to (chyba) trzeba
zmienić nazwe pliku (np. /foo/bar-A w A i /foo/bar-B w B). Jeśli
występuje c) to nie ma problemu.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h