perl 5.8.0

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Śro, 26 Lut 2003, 10:45:56 CET

środa 26/02/2003  2:01:53, Radoslaw Zielinski:
> Paweł A. Gajda <mis w pld.org.pl> [26-02-2003 01:21]:

> Wygoda i zgodność z FHS.

Wygoda to IMO żadna, moduły "z ręki" instalować się powinno jak
wszystko inne w /usr/local.

Nie mogę znaleźć nic takiego w FHS. Który punkt mówi o takim podziale?

Aha, pld_perl to IMHO zdecydowanie przegięcie :-) Niech zostanie
domyślne vendor (tak ma też RH AFAIR).

> Żeby uniknąć konfliktów nazw, jeśli instalujemy nowszą (niż
> dystrybuowana z perlem) wersję jakiegoś modułu.

Ile razy byłeś zmuszony do czegoś takiego?

IMO większy sens ma wydzielanie z perla takich właśnie modułów,
co jest u nas robione (perl-CGI np.).