perl 5.8.0

Śro, 26 Lut 2003, 15:20:05 CET

On Wed, 26 Feb 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zeby latwiej bylo znalezc cos, czego nazwy sie nie zna ?
>
> Na podobnej zasadzie bylbym za dodaniem man3x.

> IMHO nalezy je nauczyc.

Takich programów będzie wiecej .. zdaje sie ze konqueror (zdaje sie ze to
służy jako przegladarka manów pod KDE), gnome-help ..
W tym sensie ograniczałbym wszelka rozbudowe hierarhii {_mandir} tak długo
jak się to tylko da, a jakieś rozbudowy dokładać może i moznaby ale
dopiero wtedy kiedy inaczej już się nie da.