perl 5.8.0

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 26 Lut 2003, 15:38:19 CET

On Wed, Feb 26, 2003 at 03:20:05PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Takich programów będzie wiecej .. zdaje sie ze konqueror (zdaje sie ze to
> służy jako przegladarka manów pod KDE), gnome-help ..
> W tym sensie ograniczałbym wszelka rozbudowe hierarhii {_mandir} tak długo
> jak się to tylko da, a jakieś rozbudowy dokładać może i moznaby ale
> dopiero wtedy kiedy inaczej już się nie da.

Ja bym unikał przenoszenia plików w miejsca, które się nie przyjęły[1],
jeśli te zmiany nie są przezroczyste dla użytkownika.

Teraz działają:
man 3 DBI
man 3pm DBI

Po przeniesieniu do man3p trzeba by zmieniać przyzwyczajenia.

[1] w przypadku manuali man[1-8nl], trochę mniej man9; man3p nigdzie nie
widziałem; nie wiem na ile to jest sformalizowane - w FHS jest tylko
mowa o sekcjach 1-8 jako "traditionally defined".