perl 5.8.0

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 26 Lut 2003, 21:30:26 CET

Paweł A. Gajda <mis w pld.org.pl> [26-02-2003 19:35]:
> środa 26/02/2003 12:30:43, Radoslaw Zielinski:
[...]
> Trochę to wydumane IMHO, ale może za mało widziałem ;-) Trzymanie
> 2 tych samych wersji modułu jest o tyle kłopotliwe, że trzeba
> ręcznie w skryptach manipulować @INCem.

Hm?  Nie trzymamy dwukrotnie tej samej wersji danego modułu w żadnym
przypadku...

A nawet jeśli, to dlaczego miałbyś musieć manipulować @INC?  Nie widzę
takiego scenariusza (poza bardzo specyficznymi i nie związanymi w żaden
sposób z konstrukcją danej binarnej dystrybucji perla, tzn. pierwotną
zawartością tegoż @INC)...

> Pytanie w jak wielu przypadkach jest rzeczywiście potrzebne posiadanie
> 2 wersji modułu? IMO bardzo niewielu. I, czy nie prościej dać tym modułom
> wzajemnych "Obsoletes", a zabawy tego typu zostawić adminowi.

Chyba znów się nie rozumiemy... ;-)  Jakim modułom, jakie Obsoletes?

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]