perl 5.8.0

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Śro, 26 Lut 2003, 19:35:42 CET

środa 26/02/2003 12:30:43, Radoslaw Zielinski:
> Paweł A. Gajda <mis w pld.org.pl> [26-02-2003 10:45]:
>
> No to właśnie o to chodzi; perl_site* idą do /usr/local, perl_priv* do
> /usr.  Domyślną wartością argumentu INSTALLDIRS={site|vendor|priv} do
> "perl Makefile.pl" jest "site".  W specach powinno być "vendor".

Ops, racja. Przeoczyłem to /usr/local.

[...]
> Właśnie tego nie chcę robić.  Dystrybucja powinna dostarczać zarówno
> najnowsze moduły, jak i te ze standardowej dystrybucji perla.  I na
> branchu PERL_5_8_0 tak to jest zrobione.
>
> Kolejność przeszukiwania katalogów powinna być taka: site, vendor, priv;
> tak robi Debian.  Właśnie zauważyłem, że obecnie jest inna, ale poprawię
> to.

Trochę to wydumane IMHO, ale może za mało widziałem ;-) Trzymanie
2 tych samych wersji modułu jest o tyle kłopotliwe, że trzeba
ręcznie w skryptach manipulować @INCem.

Pytanie w jak wielu przypadkach jest rzeczywiście potrzebne posiadanie
2 wersji modułu? IMO bardzo niewielu. I, czy nie prościej dać tym modułom
wzajemnych "Obsoletes", a zabawy tego typu zostawić adminowi.