ltsp - gdzie dawać ?

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Czw, 27 Lut 2003, 08:29:19 CET

Dnia Wed, 26 Feb 2003 15:00:02 +0100
Radosław Kintzi <lists w eth0.prv.pl> naszkrobał:

> Dobrze byloby zrobić tak, by serwowany kernel byl naszym PLDowym.

Kuźwa po co ?! Jest wszystko gotowe serwowane z tftp, nie popadajmy w
paranoje i nie zaznaczajmy wszystkiego jako nasze terytorium naszym
PLDowskim moczem! Przecież projekt jest gotowy i można ślicznie go
wpakować w paczki by zrobić tylko poldek -i ltsp* i już, wsio ślicznie
działa samo nawet automagicznie się grafika konfiguruje na XTerminalu,
wystarczyło by tylko wziąć i oznaczyć w xdm.conf czy innym co należy
odznaczyć by to działało. I pytałem się kuźwa gdzie to umieścić !

:]

--
.----[ a d m i n at w o m b b dot e d u dot p l ]----.
| Przemysław Stanisław Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |