Announce: kde-3.1 dla Ra

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 27 Lut 2003, 14:49:55 CET

Dnia czw 27. luty 2003 14:39, Adam Gorzkiewicz napisał:
> Dnia czw 27. lutego 2003 14:13, Jacek Rzęsista napisał:
> (...)

> Bo się nie buduje.
Hmmm, a z ktorą alsą, że się jeszcze tak dopytam ?

> Spytaj djurbana "co to kdebindings" :)
Kiedyś się pytałem, ale jakoś tak "mętnie" zeznawał .. :-) I dalej nie wiem
tak do końca "co to" oprócz tego, że "fajne" :-) Ale czemu się nie pojawi ?

> Najnowsze z head już po Twoich korektach. (z head a nie z Ra-branch,
> ponieważ to qt/kde budowane jest z prefixem /usr)
OK :-)

> Embedding z prawdziwego zdarzenia
Hmm, robisz mi smaka :-)

> Wieczorem dorzucę.
Ja i tak bedę to instalował w domciu (w robocie mam i586 i wolę sobie nie
"spsuć" działającego środowiska - a w domciu mogę eksperymentować :-) ).
ztym, że nie obiecuję, że zdążę przed weekendem (w piątek zmieniam HDD i
chwilka mi z tym zejdzie ....). W każdym razie pakiety już ściągnę :-)

--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl