Announce: kde-3.1 dla Ra

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 27 Lut 2003, 15:57:48 CET

Dnia czw 27. lutego 2003 14:49, Jacek Rzęsista napisał:
(...)
> Hmmm, a z ktorą alsą, że się jeszcze tak dopytam ?
W ra z 05 a w systemie z head na 09 - btw - tam alsa potrzebna jest tylko
do kmidi (konkretnie do tej ich pokracznej wersji timidity) a to chyba
jest mocno zapuszczony projekt.
(...)

> Kiedyś się pytałem, ale jakoś tak "mętnie" zeznawał .. :-) I dalej nie
> wiem tak do końca "co to" oprócz tego, że "fajne" :-) Ale czemu się nie
> pojawi ?
Oj no bo skopane jest - Piotrek od kilku miesiecy z tym walczy a jak
skończy to będą takie br, że w Ra nie bedzie możliwe zbudowanie/używanie
tego.
(...)

--
Adam Gorzkiewicz