Announce: kde-3.1 dla Ra

Piotr Szymański djurban w averne.net
Czw, 27 Lut 2003, 16:35:13 CET

Hi,
Adam Gorzkiewicz (Thursday 27 of February 2003 15:57)
> Oj no bo skopane jest - Piotrek od kilku miesiecy z tym walczy a jak
> skończy to będą takie br, że w Ra nie bedzie możliwe zbudowanie/używanie
> tego.
> (...)
Nie skonczy. Z tego co udalo mi sie zorientowac to zaszly zmiany w zarzadzaniu
danymi w dcop, ktore sprawiaja ze bindingi dcopc nie potrafia sie
zarejestrowac, a _wszystko_ w kdebindings wymaga dcopc, ktore nie dziala.
Jednym slowe kdebindings jest bezuzyteczna, a zostala wypuszczona tylko
dlatego ze sie kompiluje bo nikt tego w kde nie uzywa i nie testuje.

Odnosnie glownego watku:
ad. 4.)
kdemultimedia buduje sie pieknie z alsa 0.5 z tego co mi mowili qmple, a jesli
chodzi o xine to jest wersja, ktora dziala dualnie tzn. i na tym i na tym
xine.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net