ltsp - gdzie dawać ?

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 27 Lut 2003, 21:41:20 CET

On Thursday 27 February 2003 18:07, [PLD] Marcin Doliński wrote:
> Dnia 02/27/2003 05:30 PM, Użytkownik Robert Kurtys napisał:
> [...]
>
> Jakiego instalatora?? Dystrybucyjne (ltsp) Xy chodzą bardzo ładnie na
> P75 z 32 ramu. Nie mam do nich żadnych zastrzerzeń. Kernel jest
> bardzo dobrze zrobiony, zwłaszcza najnowsze wersje a obsługa
> sieciówek jest dopracowana. Po co poprawiać coś co jest dobre i
> poprostu mogło by się znaleźć w naszej dystrybucji?

chłopie czytasz co się pisze?!?
czy może trzeba DUŻYMI
obiekcje mam nie tyle do kernela z ltsp co do Xow - porownaj ilosc i
swierzosc modolow dostepnych w distro w stosunku do tego co jest w
pakietach ltsp
btw - sam uzywam tego jeszcze na P60 z 32ramu i nie jest znowu takim
ewenementem wysypanie sie Xserwera z powodu braku pamieci, chociaz
ogolnie jest OK
a co do instalatora - to chodzi o instalator pld na bazie ktorego mozna
by zlinkowac Xy z uglibc.
Na koniec ostatnia uwaga: jesli to co jest teraz (nie ma nic - a bedzie
binarny pakiet z ltsp) tobie odpowiada to bardzo dobrze, ale jesli tym
co klepiesz nie wnosisz nic konstruktywnego to hmm...

a poza tym..
pozdrowka :)
qwark