ltsp - gdzie dawać ?

"[PLD] Marcin Doliński" averne w foundin.net
Czw, 27 Lut 2003, 18:07:21 CET

Dnia 02/27/2003 05:30 PM, Użytkownik Robert Kurtys napisał:
[...]
> ..imho to by jednad dalo wymierne zyski + nowsze sterowniki, a czas?
> to jest do zrobienia chyba tylko przy okazji instalatora

> http://lists.pld.org.pl/
Jakiego instalatora?? Dystrybucyjne (ltsp) Xy chodzą bardzo ładnie na
P75 z 32 ramu. Nie mam do nich żadnych zastrzerzeń. Kernel jest bardzo
dobrze zrobiony, zwłaszcza najnowsze wersje a obsługa sieciówek jest
dopracowana. Po co poprawiać coś co jest dobre i poprostu mogło by się
znaleźć w naszej dystrybucji?

--
PLD - "Jeszcze nigdy tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak niewielu"
http://www.pld.org.pl/