perl 5.8.0

Pią, 28 Lut 2003, 13:28:42 CET

> środa 26/02/2003 17:20:59, Radoslaw Zielinski:
> [...]
>
> W repoz. leży kawałek skryptu którego kiedyś użyłem do testowania
> zmian w perl.req, może się przyda:

Jesli ktos chce pomoc w testowaniu, to na
  ftp://rudy.mif.pg.gda.pl/pub/People/ankry/perl/

lezy wszystko co udalo mi sie do tej pory przebudowac (w dwoch wersjach -
zbudowane z nowym i starym perl.prov). Ja sie za to raczej nie wezme przed
poniedzialkiem.

Troche jeszcze w tej masie przybedzie. Trzeba pare specow zbranczowac pod
katem:
- starego openssl
- starego gd

Ponadto
- perl-Inline-Octave sie aktualnie nie buduje z powodu skopanego octave.
- perl-Inline-Filters trzeba bedzie porzucic (nie dziala z nowymi wersjami
  perl-Inline, a sporo innych modulow nowego perl-Inline wymaga).

Oczywiscie, jezeli okaze sie, ze nowy perl.prov jest OK, to trzeba bedzie
wszystkim pakietom zmienic wersje rpm-a w BR i podbic release.

  phone (48)(58) 347 14 61