perl 5.8.0

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 28 Lut 2003, 23:25:10 CET

Podsumujmy: do zmiany jest pld_perl na vendor_perl i katalog dla manuali
po staremu; zgadza się?

Merge planuję na jutro i pojutrze.  Do przerobienia jest 1k perl-*.spec
i nieznana mi liczba innych; jeśli ktoś potrafi stworzyć taką listę, to
przyda się.  Jedyne, co mi przychodzi do głowy to `what-requires
libperl.so.*` i `search -f usr/lib/perl5/*` w poldku, ale daje to tylko
ca. 25 speców...  A wydaje mi się, że jest tego więcej.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]