PLD LIVE!

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Śro, 1 Sty 2003, 19:29:12 CET

On Wed, Jan 01, 2003 at 05:18:11PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Chyba var jednak jest, bo jak pamiętam to jest cała baza rpm-ów.

> Moment - live to twój pomysł, więc czemu areq ma się tym zajmować?? :)

Bo to GPL.
Po drugie się na tym zna.
A po trzecie, żeby to robić dobrze wypadałoby mieć stały dostęp do netu.

> I jeszcze fbset :)

Jasne.
Więc jeśli wszystko w RescueCD jest, informacja o pakietach też, to może
po prostu generować Rescue w kilku rozmiarach: 50M, 100M, 250M, 650M, 700M
+( DVD.iso ;-))

Dodać na oficjalnej stronie link do RescueCD (o ile go tam nie ma) i napisać,
że to najprostszy sposób instalacji PLD.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>