PLD LIVE!

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 1 Sty 2003, 20:16:41 CET

On Wed, 1 Jan 2003, Witold Filipczyk wrote:
> Jasne. Więc jeśli wszystko w RescueCD jest, informacja o pakietach też,
> to może po prostu generować Rescue w kilku rozmiarach: 50M, 100M, 250M,
> 650M, 700M +( DVD.iso ;-))

Był o tym wątek.

> Dodać na oficjalnej stronie link do RescueCD (o ile go tam nie ma) i

Sam się właśnie zdziwiłem, że nie ma...
Dodałem.

Tak BTW - areq po cichu w połowie grudnia wypuścił nową wersję :) I siedzi
cicho :)

> napisać, że to najprostszy sposób instalacji PLD.

Co to to nie.
Takie rzeczy nie mogą być w żaden sposób zastępstwem dla instalatora. To
może być nieoficjalna metoda instalacji, ale ja bym nigdy o tym nie pisał.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...