SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 3 Sty 2003, 12:46:36 CET

On Fri, Jan 03, 2003 at 10:58:42 +0100, wrobell wrote:

> A to niby dlaczego?

Z tego samego powodu, dla którego gtk+-devel-1.2.10-6 wymaga
glib-devel >= 1.2.10

> Ja chcę mieć pełną elastyczność, a nie to co chcesz
> mi narzucić.

Ale ja nic nie poradzę na to, że takie SĄ zależności. Możesz użyć
--nodeps. Albo próbować przekonać chłopaków od kernela, dlaczego są w
błędzie wygłaszając swoje opinie o nagłówkach w /usr/include (to NIE
JEST tożsame z /usr/src/linux/include).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...