SPECS: glibc.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 3 Sty 2003, 12:53:44 CET

On Fri, Jan 03, 2003 at 12:46:36PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Z tego samego powodu, dla którego gtk+-devel-1.2.10-6 wymaga
> glib-devel >= 1.2.10
To kiepski powód. Chcąc używać gtk+-devel musisz używać dystrybucyjnego
glib-devel.

Tymczasem my nie wymagamy używania dystrybucyjnego jajka.

> Ale ja nic nie poradzę na to, że takie SĄ zależności.
Daj spokój. W przypadku kernela, to żaden argument, ponieważ
używasz jajka, które Ci odpowiada, które potrzebujesz i które
jest dla Ciebie najlepsze. Nie można tutaj nic narzucać poprzez
zależności w bazie rpm-a.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>