SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 3 Sty 2003, 13:26:33 CET

On Fri, Jan 03, 2003 at 12:53:44 +0100, wrobell wrote:

> To kiepski powód. Chcąc używać gtk+-devel musisz używać dystrybucyjnego
> glib-devel.

Chcąc używać glibc-devel musisz używać nagłówków kernela, z którym był
kompilowany.

> Tymczasem my nie wymagamy używania dystrybucyjnego jajka.

A przecież pakiet glibc-kernel-headers nie implikuje używania
dystrybucyjnego jajka! Przeczytałeś uważnie ten wątek?

> Daj spokój. W przypadku kernela, to żaden argument, ponieważ
> używasz jajka, które Ci odpowiada, które potrzebujesz i które
> jest dla Ciebie najlepsze. Nie można tutaj nic narzucać poprzez
> zależności w bazie rpm-a.

Nie przeczytałeś;)

Własny kernel to /usr/src. Obejrzyj sobie Makefile z kernela:

TOPDIR  := $(shell /bin/pwd)

HPATH           = $(TOPDIR)/include
FINDHPATH       = $(HPATH)/asm $(HPATH)/linux $(HPATH)/scsi $(HPATH)/net $(HPATH)/math-emu

Nie ma tu nic o /usr/include.
Zresztą przekonaj się sam - wywal /usr/include bądź zmień mu nazwę i
spróbuj skompilować kernela. Jak widzisz on zawsze bierze własne
nagłówki.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...