BŁĄD przy kompilacji amayi

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 4 Sty 2003, 14:36:07 CET

On Sat, Jan 04, 2003 at 13:43:09 +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Jak się przez semestr student op* to może i złe ;-)

Zaraz op*... na jeden wykład poszedłem jakoś w październiku;)

> To, żeby się na athlonie budowało.

Te pliki przywraca automake. Tylko tutaj nie ma Makefile.am - trzeba by
się przyjżeć, bo teraz jest to nieeleganckie.

> Żeby jak najmniej patchy robić.  Teraz jest tu %{_libdir}.

Program trzeba połatać. Na przykład dokumentacja zdecydowanie nie jest
do %{_libdir}. W tej chwili program zachowuje się jak windziany -
wszystko w swoim katalogu, a tak być nie powinno.

> To dziwne, budowałem w oparciu o najświeższe pakiety z CVSu.
> Pewnie miałem mniej zainstalowane i coś od gnome'a doszło.

Możliwe, że coś popsuło wywołanie aclocal i autoheader, które
commitowałem zakomentowane, ale budowałem z nimi.

> Tu nie ma sensu mieszać, to jest dokumentacja on-line, podobnie jest w mc.

Więc mc też należałoby poprawić. Od tego są katalogi na ikony,
dokumentację itp, żeby z nich korzystać.
A co, jeśli ktoś nie chce korzystać z niej on-line a lynxem? Musi
szukać. A tak zawsze ma w /usr/share/doc.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...