SPECS: glibc.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 4 Sty 2003, 17:42:51 CET

On Sat, Jan 04, 2003 at 02:29:30PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Argumentem jest taka zależność. Podaj argument przeciwko [1].

1. aplikacja korzystająca z sg3 (scsi generic 3), może być kompilowana
z glibc-em budowanym w otoczeniu kernela 2.2.x, ale musi być kompilowana
z nagłówkami jajka 2.4.x (brak w/w zależności bardzo mi ułatwiał
kompilowanie niektórych programów ponieważ nie musiałem sam sobie
przekompilowywać glibc-a w czasach gdy używałem glibc z Ra i jajka 2.4.x;
niedługo być może będzie taka sytuacja z 2.4.x i 2.6.x)

2. w przypadku byka w nagłówkach jajka np.: 2.4.19, jestem zmuszony do czekania
kilku dni na przekompilwanie glibc, zamiast sobie po prostu nałożyć łatę
z 2.4.20 na źródła kernel-a

> [1] problem wymogu dystybucyjnego jajka mnie nie interesuje, ponieważ on
> NIE ISTNIEJE.
to był tylko przykład, który mówi o tym, że pld ma być elastyczne

> Zależność istnieje dla /usr/include, a jajko leży w /usr/src.

    wrobell <wrobell w ite.pl>