SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 4 Sty 2003, 18:15:19 CET

On Sat, Jan 04, 2003 at 17:42:51 +0100, wrobell wrote:

> 1. aplikacja korzystająca z sg3 (scsi generic 3), może być kompilowana
> z glibc-em budowanym w otoczeniu kernela 2.2.x, ale musi być kompilowana
> z nagłówkami jajka 2.4.x (brak w/w zależności bardzo mi ułatwiał

Może ja czegoś nie wiem, ale czy jeśli ustawisz jako pierwsze
-I/usr/src/include to nie będą one miały priorytetu?

> kompilowanie niektórych programów ponieważ nie musiałem sam sobie
> przekompilowywać glibc-a w czasach gdy używałem glibc z Ra i jajka 2.4.x;

Ja używam Ra i kernela 2.4.x. I widziałem już różnice w działaniu, gdy
kompilowałem z nagłówkami 2.4.x zamiast 2.2.x.

> 2. w przypadku byka w nagłówkach jajka np.: 2.4.19, jestem zmuszony do czekania
> kilku dni na przekompilwanie glibc, zamiast sobie po prostu nałożyć łatę
> z 2.4.20 na źródła kernel-a

Analogicznie można powiedzieć, że w przypadku byka w nagłówkach glibcach
trzeba czekać kilka dni na jego przekompilowanie, zamiast używać
nagłówków z nowego. Jednak tej zależności nikt nie proponuje urwać.

> to był tylko przykład, który mówi o tym, że pld ma być elastyczne

I będzie. Nadal nie widzę żadnych przeszkód, poza koniecznością
_świadomego_ wybrania de facto _złych_ nagłówków do kompilacji.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...