SPECS: glibc.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 4 Sty 2003, 18:29:11 CET

On Sat, Jan 04, 2003 at 06:15:19PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Może ja czegoś nie wiem, ale czy jeśli ustawisz jako pierwsze
> -I/usr/src/include to nie będą one miały priorytetu?

Czyli muszę zacząć kombinować i dla każdej dystrybucji (bo tak naprawdę
brak tu standardu IMHO) rzeźbić?

> Ja używam Ra i kernela 2.4.x. I widziałem już różnice w działaniu, gdy
> kompilowałem z nagłówkami 2.4.x zamiast 2.2.x.

Ale ja nie twierdzę, że tak nie jest. Elastyczność ma swoje wady i zalety.
Tylko dlaczego mam zostać pozbawiony wyboru?

> Analogicznie można powiedzieć, że w przypadku byka w nagłówkach glibcach
> trzeba czekać kilka dni na jego przekompilowanie, zamiast używać
> nagłówków z nowego. Jednak tej zależności nikt nie proponuje urwać.

popatrz jak często zmienia się wersja glibc, a jak często kernela

dodatkowo zazwyczaj korzystasz z najnowszej wersji glibc, natomiast
z jajka tego, które Ci najbardziej odpowiada (różnorodność wersji,
dostawców (aa, ac, oryginalne), linii rozwojowych (2.0, 2.2, 2.4, 2.5.x))

kernel jest specyficznym przypadkiem, dlatego powinna zostać elastyczność

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>