SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 6 Sty 2003, 09:52:39 CET

On Sat, 4 Jan 2003, Radoslaw Zielinski wrote:

> wrobell <wrobell w ite.pl> [04-01-2003 19:01]:
> [...]
>
> Jeśli ingerują, to tym bardziej taka zależność jest uzasadniona.  Przecież
> reszta oprogramowania ma współgrać z tak właśnie kompilowanym glibcem.
>
> Moje zmiany w glibc.spec są tylko konsekwencją przyjętego w PLD założenia,
> że glibc jest kompilowany z nagłówkami dystrybucyjnego jądra.  W kwestii
> zmiany tego stanu zgłoś się do kogoś innego.

Kolejna bzdura. To nie jest żadne założenie, tylko fakt wynikajacy z
przyjetego sposobu budowania pakietów. Natomiast przyjetym jest
daleko idąca elastyczność, której Twoje zmiany w glibc zaprzeczają.

> Miej pretensje do RPMa, nie do mnie.
>
> A skoro już piszesz o ,,prawach''...  Ty też nie masz prawa do narzucania
> braku pewnej zależności w imię swojego problemu z jakimś rzeźbieniem
> (o ile jedno --nodeps i dwa wywołania ln są problemem).

Ditto. rpm -U kernel-headers jest jeszcze mniejszym problemem.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)