SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 10 Sty 2003, 16:38:00 CET

On Mon, Jan 06, 2003 at 09:52:39 +0100, Tomasz Trojanowski wrote:

> Kolejna bzdura. To nie jest żadne założenie, tylko fakt wynikajacy z
> przyjetego sposobu budowania pakietów. Natomiast przyjetym jest
> daleko idąca elastyczność, której Twoje zmiany w glibc zaprzeczają.

Blah.
Obecny stan jest nieelastyczny, bo dla prawidłowych zależności w
/usr/include wrzuca mi jakieś śmieci do /usr/src.
Z kernel-headers linki muszą zniknąć. glibc-kernel-headers musi powstać.
Zależności - róbcie jak chcecie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...