SPECS: XFree86.spec (HEAD)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 12 Sty 2003, 02:11:48 CET

Dnia 2003.01.12 01:40 Paweł Gołaszewski napisał(a):
> Bez jaj....
> Chyba było o tym, że X11R6 jest po to, żeby różne implementacje
> X-ów były
> w różnych katalogach. Czyli DirectFB na przykład miałby w tym
> momencie
> swój.
> Ja to przynajmniej tak rozumiałem, ale w tym momencie przestałem
> rozumiec....

A nie mozna przyjac, ze XFree ma swoj bazowy katalog w /usr? Po co to
rozdzielac, 99% userow (jak nie wiecej) ktorzy maja jakakolwiek
implementacje Xow i tak pewnie maja XFree86 jakie przychodzi z distro.
Inne implementacje moga leciec w inne katalogi, nie ma sprawy, sam
mialem XF 4.2.1 w jednej lokacji a XF z cvs w /opt. Dlatego uwazam, ze
nie ma sensu sztucznie rozdzielac tego i tzymac. Bedzie prostsza
struktura i nikt na tym nie ucierpi, bo nawet programy w wiekszosci
wypadkow nie wymagaja rekompilacji by dzialaly z nowymi Xami. Calosc
jest robiona pod katem AC. A odnosnie DirectFB to przyznam, ze nie
rozumiem wogole czemu zostalo przytoczone.

					Artur