Koncert krwi dla chonorowych dawców

Pon, 13 Sty 2003, 09:23:57 CET

> Ano wychodzina to, że raczje nie. Dlaczego ?
> Ano dlatego, że aplikacje i tak odwołują się za pomocą 64 wskaźników w
> pliku, a odpowiednie przycięcie do 32bit obecnie robione jest z wiedzą o
> tym że np. ext2 nie wspiera LFS. Np. dd mozna spokojnie podać do

Ale to nie ext2 nie wspiera LFS tylko odpowiednie funkcje systemowe jadra.
Chyba masz jednak racje, nie wyglada, zeby wlaczenie tego zalezalo w
jakikolwiek sposob od jadra.

Pozostaja ewentualnie programy, ktore korzystaja bezposrednio z syscalli.
Chociaz raczej zadne nie powinny...

  phone (48)(58) 347 14 61