Niespójności w logowaniu ( było: Re:syslog-ng)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 13 Sty 2003, 12:53:57 CET

Dnia Monday 13 of January 2003 11:21, Jan Rekorajski napisał:

> Jest sprzeciw. Jak masz dużo MB logów to podział na info,warn,err się
> przydaje. Raczej dodaj te katalogi do pakietu.

Już chciałem napisać "fajnie, ale co z tego korzysta? Bo ze znanych mi MTA
nic...", ale zajrzałem do syslog-ng.conf:

destination mail        { file("/var/log/maillog"); };
[...]
destination mailinfo    { file("/var/log/mail/info"); };
destination mailwarn    { file("/var/log/mail/warn"); };
destination mailerr     { file("/var/log/mail/err"); };

Czy ja czegoś nie rozumiem? Albo rybki albo akwarium, prawda? Czyli
syslog-ng i tak jest do poprawki. Ktoś chętny? ;)

Więc w przypadku dużych logów samo zakomentowanie piewszego wpisu by
wystarczyło, ale w "normalnych przypadkach" /var/log/{,archiv}/mail
powinen zostać wywalony. Pytanie: jak pogodzić jedno z drugim?

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/