Niespójności w logowaniu (było: Re:syslog-ng)

Pon, 13 Sty 2003, 13:50:38 CET

On Mon, 13 Jan 2003, Jan Rekorajski wrote:
[..]
> Jest sprzeciw. Jak masz dużo MB logów to podział na info,warn,err się
> przydaje. Raczej dodaj te katalogi do pakietu.

Tak czy inaczej przy takim rozwiązaniu powinno być to spójnie zrobione na
poziomie wszystkich MTA żeby rozdzielały na rózne severity (wydaje mi się
ze postfix nie ma tutaj rozdziału .. choć mogę sie mylić) i wszystkie
syslogi powinny także pchać to w taki sam schemat.