Zmiany katalogów (Re: SPECS: XFree86.spec (HEAD))

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 13 Sty 2003, 21:30:31 CET

Dnia 2003.01.13 14:34 Jakub Bogusz napisał(a):
> O, właśnie znalazłem... w PLD.
> Będą się wywalać skrypty postun przy upgrade pakietów z fontami.
> Zawierają wywołania /usr/X11R6/bin/xftcache i
> /usr/X11R6/bin/mkfontdir.
> To jest tylko brzydkie, a nie krytyczne (postun, nie preun), ale jak
> gdzieś się znajdzie coś takiego w %preun, to gorzej.

Na IRC padła sugestia by zrobić jak w debiasnie czyli samo XFree
wraca do /usr/X11R6, ale wszystko inne siedzieć bedzie w /usr, i tak
zacznę robić.

> Przesada, robiłem. Trzeba tylko zadbać, żeby glibc i rpm
> zupgradowały
> się w jednej porcji.

No właśnie, ja na jednej maszynie tak zrobiłem i przeszło, ale jak
komus innemu mówiłem co robić, to potem okazało się, że
przebudowa bazy nie jest mozliwa i jakieś komunikaty o db3 - a tego
przeciez juz nigdzie nie było, w każdym razie zacząłem wątpić.

				Artur