Buildery

Wto, 14 Sty 2003, 14:24:07 CET

> To jest wyjątek, potwierdzający regułę.
> Trzeba być utalentowanym, żeby napisać taki program.

Znaczy builder PLD przestanie go wspierac ?

> To nie jest winą ramdysku, a błędów w systemie, które i tak trzeba poprawić.

Poprawisz ?
Jak zagwarantujesz, ze proces przebudowywania speca sie nie zapetli dla
ktorejs z architektur ?

Jak masz zasoby dyskowe na ramdysku (pamiec przydzielana dynamicznie), to
OOM w userspace powoduje, ze zaczyna brakowac pamieci kernelowi (na ramdysk).
Konsekwencje sa bardziej przykre (prawdopodobienstwo zwisu wieksze).

> W Polsce ludzi prawem straszysz?

Ja strasze ? To chodzi o cywilne, nie karne.

> Na OpenOffice nie starczy pamięci ;-)
> Zawsze można przesunąć pakiet na początek kolejki (ręczna interwencja
> lub automatycznie).  Builderów będzie dużo, kolejki będą krótkie (kapitalizm).

Jak to zrobic jednoczesnie dla wszystkich architektur ?
(Priorytetyzacja rozwiazywala problem.)

> Nie.
> Pisałem, że jestem za lokalnymi builderami.

Tzn. tam, gdzie serwer cvs ?

> No tak, ale nie wszystkie pakiety zostały przebudowane.

Po wylaczeniu niedokonczonych / niekwalifikujacych sie do przebudowy
tak wiele nie zostanie...

  phone (48)(58) 347 14 61