Buildery

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 14 Sty 2003, 14:59:18 CET

On Tue, Jan 14, 2003 at 02:24:07PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Znaczy builder PLD przestanie go wspierac ?

Dla tego jednego speca można poświęcić oddzielny builder.

> Poprawisz ?

Jak będzie trzeba to poprawię.

> Jak zagwarantujesz, ze proces przebudowywania speca sie nie zapetli dla
> ktorejs z architektur ?

A dlaczego miałby się zapętlić?

> Jak masz zasoby dyskowe na ramdysku (pamiec przydzielana dynamicznie), to
> OOM w userspace powoduje, ze zaczyna brakowac pamieci kernelowi (na ramdysk).
> Konsekwencje sa bardziej przykre (prawdopodobienstwo zwisu wieksze).

Jest quota.  Buildery będą miały dużo RAMu.

> Ja strasze ? To chodzi o cywilne, nie karne.

Nie można na stronie głównej umieścić tekstu:
"Dziekujemy firmom:
za udostępnienie sprzętu." ?

> Jak to zrobic jednoczesnie dla wszystkich architektur ?
> (Priorytetyzacja rozwiazywala problem.)

for i in $ARCH
do
  touch -m -t czas pakiet.spec
done

Można dodać priorytet, żeby wstawiał pakiet w odpowiednie miejsce w kolejce.
Kolejki będą krótkie!

Tam gdzie są składowane src.rpm.

--
Witold Filipczyk