Buildery

Wto, 14 Sty 2003, 16:39:56 CET

On Tue, 14 Jan 2003, Witold Filipczyk wrote:

> Nawet jeśli "coś" zdobędzie prawa użytkownika w chroocie, to długo nie pożyje,
> bo chroot jest kasowany po przebudowaniu pakietu.

Jeżeli zakładasz że jest to możliwe i zatykasz to co
uniemoożliwia możliwość utrwalenia takiego wejścia to to juz jest pierwszy
błąd.

Co do Twojej długiej odpowidzi na mój wczorajszy list to to wszystko co
tam napisałeś nic nowego nie wnosi do tego co jest robione. Najwidoczniej
dalej piszesz to co piszesz bez przestudiowanai i pzremyślenia tego co
obecnie jest w TODO (inaczej nie ptrafię sobie tego wytłumaczyć).
W tym sensie niie mam nic do dodania do tego listu.