Propozycja - falszywy kernel

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 15 Sty 2003, 12:17:27 CET

On Tue, 14 Jan 2003 22:04:00 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
> Takimi częściami na pewno mogłby być net-ethT100, net-ethT1000, net-atm,
> net-fddi, net-sched, block-ide, block-scsi, block-i2o, usb, sound (na
> dłuższą metę powinniśmy nastawiać się wyłacznei na alsę), fb, i2c, isdn,
> pcmcia, char-joistick, char-agp (włącznie z modułami drm), fs-net, fs-misc
> (kilka co rzadziej używanych fs-ów).
Tyle że w takim razie: gdzie umieścić:
ide-scsi (wymaga zarówno ide jak i scsi, a raczej nie opłaca się robić pakietu dla jednego modułu.
ide-cs jw. ide i pcmcia
Takich przykładów można mnożyć
A co do tego dlaczego ja rekompiluje kernel - 1) bo nie ma tego kernela zbudowanego (2.5) 2) bo włączam jakąś funkcjonalność która w oryginalnym kernelu jest wyłączona. I jeżeli rekompiluje to robie z tego paczke którą instaluje
WK