Propozycja - falszywy kernel

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 15 Sty 2003, 18:36:35 CET

On Wed, Jan 15, 2003 at 12:17:27PM +0100, Witek Kręcicki wrote:
> Tyle że w takim razie: gdzie umieścić:
> ide-scsi (wymaga zarówno ide jak i scsi, a raczej nie opłaca się robić pakietu dla jednego modułu.
> ide-cs jw. ide i pcmcia
> Takich przykładów można mnożyć

Mnie w tym wypadku brakuje pewnej funkcjonalności w rpm: możliwości
zainstalowania części plików z pakietu. Właśnie w przypadku driverów
byłoby to najlepsze wyjście. Niby jest to nie do końca zgodne z ideą
pakietów, ale z drugiej strony, skoro można wybrać sobie pliki zależne
od języka, albo nie instalować dokumentacji, to co szkodzi temu aby
wybierać poszczególne pliki z pakietów? Myślę że baza RPMa bez
dodatkowych zmian prawidłowo by informacje na temat tak zainstalowanego
pakietu trzymała.

Pozdrowienia,
        Jacek