Jest (bardzo) źle.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 15 Sty 2003, 15:13:12 CET

On Wed, 15 Jan 2003, Michał Margula wrote:

> Hej!
>
> Trzy godziny temu umarła mi maszyna na 2.4.20 z rapacka. Dokładnie w ten sam
> tragiczny sposób jak 2.4.19 czyli zwis na twardo. Tym samym wykluczam, że
> miało to coś wspólnego z modułem conntrack do oidentd (sorry za oskarżenie
> Jacek :>).
>
> Powiedzcie co robić? 2.4.18-2.8 z nest chodziło super (aż nie wierzyłem, że
> 2.4.x może tyle chodzić).

Ja tam na 2.4.x nie nzarzekam ... :)

> Przypomnę - płyta na SHG2, 2 Xeony 2.0GHz, macierz Myleksa (DAC 960),
> sieciówki trzy intela, dwie 3coma.

za malo danych :(

SHG2 jakiej produkcji ???

Pozdrawiam.
					Sas.

P.S.
A wogule to jestem chory i bredze ...
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}