OT Re: Jest (bardzo) źle.

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 16 Sty 2003, 00:13:39 CET

Dnia Wed, 15 Jan 2003 16:27:08 +0100
Jarosław Kamper napisał(a):

>Są z 15 listopada uaktualnione przeze mnie, przetestowane przez ochotników
>z IRCa. Chyba, że wyszedł jakiś nowy DoS ;)

O to jajeczko mi właśnie chodzi ;-)

Bo ja mam 2.4.19-2.8 i po 14 dniach serwer zaliczył kernel panic, po 2h
znowu panic, potem mu wymienilem RAMy na swoje z desktopa a te z serwera
włożyłem do siebie i serwer działa już 3 dni a mój desktop działa. Włączyłem
mu memtesta, chodził 2 razy po 4h (choć to dopiero połowa testów była:/) i
nic.. ale, może mi się wydaje, KDE zaczęło fiksować po zmianie RAMów, różne
nie pojawiające się wcześniej błędy z Kadu, hm, może to to tzn. walnięte
RAMy były przyczyną paniców.. ale moja workstacja działa w sumie, choć
uptimeów >14 dni nigdy mieć nie będzie...
Sam nie wiem, mogę sobie pozwolić na wydatek powiedzmy 200zł i kupno kości
256ram Kingstona do serwera, ale nie wiem czy warto, może to inny błąd..
choć chyba jednak zainwestuję w ten RAM.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org - www.zytek.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!