Re: Jest (bardzo) źle.

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Czw, 16 Sty 2003, 09:44:12 CET

>Na temat tej plyty SHG2 wszyscy wypowiadaja sie pozytywnie ....

Mam SE7500WV2 Intela - 2x Xeon z włączonym HT.
Maszyna nie zwisła ani raz, aktualnie mam 7 dni uptime ale bywało o wiele
więcej.
Kernel 2.4.19-2.8-smp
Oprócz dwóch onboardowych gigabitowych sieciówek mam tam także jedną
serwerową Intel PRO/100S.
W tej płycie działa ok ale na niektórych miałem notoryczne pady związane z
e100.o.
W pełni powtarzalnie padają mi trzy maszyny  na L440GX+
ale tylko przy jądrach smp, dlatego używam do nich eepro100.o.
Z eepro100.o nie mam problemów, z e100.o czasem przy odrobinę większym
obciążeniu
interfejsu a czasem już przy ładowaniu modułu maszyna się wywraca.
Dzieje się to niezależnie od tego czy używam wbudowanej onboardowej PRO/100
czy zewnętrznej PRO/100.

Może to samo dzieje się na SHG2?

Pozdrawiam,

Wojtek