Jest (bardzo) źle.

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 16 Sty 2003, 13:19:39 CET

Dnia czw 16. styczeń 2003 09:15, Wojciech \"Sas\" Cieciwa napisał:
> flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca

Nie ma śladu HT

> P.S.
> Na temat tej plyty SHG2 wszyscy wypowiadaja sie pozytywnie ....

No właśnie. Ale to chyba nie płyta. Zrobiłem test i po rmmod ip_nat_ftp
maszyna po prostu się położyła na plecy. Dokładnie tak samo jako poprzednio.
Czyli mam chyba to samo co Jacek. Poczekam aż podniosą maszynę. Będzie już
bez tego modułu.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)