PLD-doc: uid_gid.db.txt (HEAD)

Pon, 20 Sty 2003, 22:18:08 CET

On Sun, 19 Jan 2003, Tomasz Pala wrote:

> To zajrzyj sobie w pakiecie setup do plików passwd i group pod pozycje
> oznaczone numerkiem 51 i wyjaśnij mi, czemu instalacja i deinstalacja
> jakiegoś programu zmienia zasoby.

Przecież napisałem jasno, że w obecnej sytuacji mogłonby być to usunięte.
Nie zauważyłeś tego czy to poprostu ignorujesz ?
Po za tym nawet w obecnej sytuacji nei ma tru żadnego błędu.

> Możesz poszukać winnego, jeśli Ci to przeszkadza, możesz sam naprawić.

Czy koś mówił tu o szukaniu winnego ?

> Ja indiańca nigdy instalował nie będę, więc ruszać niczego z tego nie
> będę, tym bardziej że mam odmienne zdanie w tej kwestii.

Co nie zmeinia faktu że o ile zainteresowany jesteś innym httpd (?)
będziesz musiał przyjąć do wiadomości że to raczje ten httpd będzie miał
decydujący wpływ na frmę niektórych rzeczy.

> A co? Mój master-użytkownik jest w grupie http po to, by mógł dokonywać
> zmian w konfiguracji wwwoffle i w obrębie jego spoola bez konieczności
> posługiwania się kontem wszechwładnego.

Nie interesuje mnie co masz na swoim podwórku. Mozesz mieć tam i żabę na
złotym łańcuchu.
Wiem jedno, że wwwoffle nie powionien na poziomie zasobów dystrybucyjnych
z żadnym httpd który jest uruchamiany lokalnie. Chyba że taki związek
potrafisz uzasadnić (?).