PLD-doc: uid_gid.db.txt (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Sty 2003, 12:03:48 CET

On Mon, Jan 20, 2003 at 22:18:08 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przecież napisałem jasno, że w obecnej sytuacji mogłonby być to usunięte.
> Nie zauważyłeś tego czy to poprostu ignorujesz ?
> Po za tym nawet w obecnej sytuacji nei ma tru żadnego błędu.

Nie napisałem tego jasno, bo wydawało mi się oczywiste - w celu
utrzymania ciągłości spójności distro to nie może zostać usunięte, bo
jak sam zauważyłeś - instalacja i deinstalacja apache'a usunie konto,
którego dowolny admin mógł używać w dowolnym (prawidłowym!) celu.

Osobiście mi nie zależy na żadnym z rozwiązań, więc nie musisz mnie do
niczego przekonywać, możesz po prostu któreś z nich zastosować. Ja tylko
piszę, jakie mam obawy związane z Twoim rozwiązaniem.

> Czy koś mówił tu o szukaniu winnego ?

J.w. - jest mi obojętne, co się ze sprawą stanie.
Tylko nie chciałbym się opiekować systemem, w którym podczas instalacji
zostaną usunięte dwa konta, po czym pierwszy swoje konto doda apache i
zmieni się jego numerek.

> Nie interesuje mnie co masz na swoim podwórku. Mozesz mieć tam i żabę na
> złotym łańcuchu.

...bo dobrą drupą dla demona http jest .... (tu proszę wpisz właściwą).

> Wiem jedno, że wwwoffle nie powionien na poziomie zasobów dystrybucyjnych
> z żadnym httpd który jest uruchamiany lokalnie. Chyba że taki związek
> potrafisz uzasadnić (?).

Jak tylko pierwsze z tych zdań napiszesz z orzeczeniem to odpowiem. Na
razie nie rozumiem go.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...