uwagi: qpopper, rrdtools

Wto, 21 Sty 2003, 09:37:13 CET

On Tue, 21 Jan 2003, Jacek Konieczny wrote:

> Ale wersje z ssl odpalają kolejną instancję demona na innym porcie (bo
> głupie OutLooki nie umieją StartTLS). IMHO rozwiązanie z osobnym
> pakietem jest właściwe.

No dobra ale qpopper-inetd i qpopper-ssl-inetd różnią się tylko
konfiguracją. To że ta zmieniona konfiguracja powiodukje odpalanie
kolejna instancje t osobna bajka.

> IMHO powinno zostać tak jak sie buduje z oryginalnych źródeł, żeby nie
> było niepotrzebnych różnic pomiędzy dokumentacją (także tą w sieci),
> a stanem fektycznym w PLD.

Jacek peoszę .. przestań herezje prawić albo wyśpij się :->
Wiesz w ilu pakietach mamy poprawki na nieużywanie wersji bibliotek
dołączonych ze źródłami danego pakietu i po co jest to robione ? :>
Po co zgodność z dokumentacją skoro to są *te same biblioteki*
które mam dostępne w systemie ? W tym wypadku powoduje to tylko że
dododatkowo rrdtools jest niepotrzebnie powiększone z powodu linkowani z
tymi trzema biblioteklami statycznie.