[ooo-announce] OpenOffice.org 1.0.2 (fwd)

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Wto, 21 Sty 2003, 14:44:54 CET

* Michał Abramowicz <abraam w cs.net.pl> [030121 14:35]:

> podac urla do zrodel patchów i inncyh to zapuszcze na swojej.
> pozdrawiam
Wszystko powinno być w cvsie. Mogą być problemy z %prep bo jest ustawione
kopiowanie plików nestowych, no i z db może być problem
(openoffice-system-db.patch trzeba będzie chyba przerobić dla ra).
Jakbyś miał z czymś problem wiesz gdzie mnie szukać...

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \