lal

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 21 Sty 2003, 16:01:56 CET

On Mon, Jan 20, 2003 at 10:41:02PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zamierzasz to dorobić czy ma to być tylko uwagfa typu "dobzre zebyśmy cos
> takiego dorobili, a ja sobie odpocznę" ? :_)
> Łukasz sam próbwałeś dorobić tekst anonsu do 1.0 .. wiesz chyba już, że
> nie jest to tak proste mna jakie mogłoby wyglądać (?).
Wiem ze to nie jest proste. Na pld-devel-pl zaproponowalem
zeby zaczac tagowac w pewien sposob Changelogi specy. Podejmuje sie
napisac automatyke do obrabiania tego.

Wyobrazam to sobie tak ze zmianna ktora wydaje nam sie ze mogla by
byc istotna przy tworzeniu Globl changeloga oznaczamy akronimem
PGCE ( Potential Global Changelog Entry ).

Potem napodstawie zawartosci ftp i cvs powinno sie dac wygenerowac
taki globalny changelog. Ktory moglby byc dopiero podstawa do napisania
takich Realase Notes.

A cieniasy jestesmy i tak. Widziales gdzeis na slashdot informacje ze PLD
wyszlo albo na lwn. ?
ld

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.